Sprawozdanie z działalności szkoły w ramach
Mazowieckiej Sieci Szkół Promujących Zdrowie
rok szkolny 2016 /2017
Plan działań w okresie 2016 / 2017
1.Cel: Poprawa relacji pomiędzy pracownikami i uczniami naszej szkoły
2.Kryterium sukcesu : Zmniejszenie liczby osób niezadowolonych z atmosfery w szkole o 30 %
3.Sposób sprawdzenia czy osiągnięto cel:
a) Co wskaże, czy osiągnięto cel: zmniejszy się liczba osób niezadowolonych z atmosfery w szkole o 30%
b) Jak sprawdzimy, czy osiągnięto cel: wyniki ankiety, wnioski z rozmów, wyniki obserwacji
c) Kto i kiedy sprawdzi, czy osiągnięto cel: szkolny zespól do spraw promocji zdrowia , czerwiec 2017
Opis realizacji kryterium sukcesu:
Zmniejszenie liczby osób niezadowolonych z atmosfery w szkole o 30 %
Na przełomie maja i czerwca 2017r. zostały przeprowadzone ankiety wśród pracowników i uczniów naszej szkoły. Ankietowani określali poziom niezadowolenia wystawiając oceny od 1-6. Przyjęto za poziom niezadowalający z atmosfery w szkole oceny 1,2,3. Wyższe oceny oznaczały oceny pozytywne. Biorąc pod uwagę inną liczbę osób ankietowanych, wyniki przedstawione zostaną w procentach.
Sprawozdanie z działalności szkoły w ramach
Mazowieckiej Sieci Szkół Promujących Zdrowie
rok szkolny 2015 /2016
Plan działań w okresie 2015/2016
1.Cel: Poprawa relacji pomiędzy pracownikami i uczniami naszej szkoły
2.Kryterium sukcesu : Zmniejszenie liczby osób niezadowolonych z atmosfery w szkole o 30 %
3.Sposób sprawdzenia czy osiągnięto cel:
a) Co wskaże, czy osiągnięto cel: zmniejszy się liczba osób niezadowolonych z atmosfery w szkole o 30%
b) Jak sprawdzimy, czy osiągnięto cel: wyniki ankiety, wnioski z rozmów, wyniki obserwacji
c) Kto i kiedy sprawdzi, czy osiągnięto cel: szkolny zespól do spraw promocji zdrowia, czerwiec 2016
Opis realizacji kryterium sukcesu:
Zmniejszenie liczby osób niezadowolonych z atmosfery w szkole o 30 %
Na przełomie maja i czerwca 2016r. zostały przeprowadzone ankiety wśród pracowników i uczniów naszej szkoły. Ankietowani określali poziom niezadowolenia wystawiając oceny od 1-6. Przyjęto za poziom niezadowalający z atmosfery w szkole oceny 1,2,3. Wyższe oceny oznaczały oceny pozytywne. Biorąc pod uwagę inną liczbę osób ankietowanych wyniki przedstawione zostaną w procentach.
W porównaniu z rokiem bazowym 2013/14 nadal obserwujemy znaczący spadek uczniów niezadowolonych. Jednak osiągnięcie spadku w porównaniu z rokiem poprzednim okazało się niemożliwe.
Sprawozdanie z działalności szkoły w ramach
Mazowieckiej Sieci Szkół Promujących Zdrowie
rok szkolny 2014 /2015
Plan działań w okresie 2014/2015
1.Cel: Poprawa relacji pomiędzy pracownikami i uczniami naszej szkoły
2.Kryterium sukcesu : Zmniejszenie liczby osób niezadowolonych z atmosfery w szkole o 30 %
3.Sposób sprawdzenia czy osiągnięto cel:
a) Co wskaże, czy osiągnięto cel: zmniejszy się liczba osób niezadowolonych z atmosfery w szkole o 30%
b) Jak sprawdzimy, czy osiągnięto cel: wyniki ankiety, wnioski z rozmów, wyniki obserwacji
c) Kto i kiedy sprawdzi, czy osiągnięto cel: szkolny zespól do spraw promocji zdrowia , czerwiec 2015
Opis realizacji kryterium sukcesu:
Zmniejszenie liczby osób niezadowolonych z atmosfery w szkole o 30 %
Na przełomie maja i czerwca zostały przeprowadzone ankiety wśród pracowników i uczniów naszej szkoły. Ankietowani określali poziom niezadowolenia wystawiając oceny od 1-6. Przyjęto za poziom niezadowalający z atmosfery w szkole oceny 1,2,3. Wyższe oceny oznaczały oceny pozytywne. Biorąc pod uwagę inną liczbę osób ankietowanych wyniki przedstawione zostaną w procentach.